Моє портфоліо за тренінгом .






Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Величко Віола Анатоліївна
Назва навчального закладу
ЗШ № 17
Місто, село, район, область
Павлоград. Дніпропетровська область
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
04 – 15 грудня 2017 року
Тренери
Бондарева Раїса Григорівна
Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
"Хто живе в моїй оселі"
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.
Цей проект передбачений програмою « Природознавство .На тему «Хто живе в моїй оселі»
Предмет, навчальна тема
Природознавство « Хто живе в моїй оселі»
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
1 клас 7-8 років
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
4  уроків ( протягом 2 тижнів )
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних елементів природного
середовища, здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе; розвиток розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності,
здатності до творчості, самовираження і спілкування;
забезпечення єдності інтелектуального та емоційного сприйняття природи з практичною природоохоронною діяльністю; оцінювати естетичні явища; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, їх художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження
та спілкування. розвиток мовлення учнів, формування умінь створювати власні висловлювання.
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
Учень повинен розуміти  маршрут навчального проекту, запропонований учителем;
знаходити (за вказівкою вчителя) необхідну для проектної діяльності інформацію з 2-3-х джерел знань;працювати в групах .
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
•В учнів будуть формуватися навички  ефективного  формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання ;  •   Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Хто живе в моїй оселі?
Тематичні запитання
Які особливості у котиків? Які бувають різновиди собак?
Звідки з я вилися папуги? Чому золота рибка називаються золотою?
Змістові запитання
Фактичні запитання з теми
План оцінювання
o Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Опитування/Анкетування
 Мозкова атака
Обговорення Основних запитань
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Використання «Асоціативного куща»
Робота з таблицями «ЗХД»
Опитувальник/тест
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань

Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання
(само- та взаємооцінювання)
Консультації
 Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування
Робота з таблицями «ЗХД»
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)
Таблиця «ЗХД»
Стислий опис оцінювання

На початку роботи над проектом відбувається:
•        Перегляд презентації вчителя з її наступним обговоренням (фронтальним і малими групами - «мозковий штурм»)
•        Вхідне тестування за інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту
•        Робота з таблицями «ЗХД» , де учні оцінюють власні знання з предмету дослідження;
•        Ознайомлення з дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.
Впродовж роботи над проектом:
•        Вчитель проводить консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
•        Учні систематично проводять самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними формами для оцінювання.
Наприкінці роботи над проектом:
•        Учні проходять підсумковий тест-контроль за завданнями вчителя для перевірки набутих знань
•        Учні демонструють виконані роботи , після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та іншими групами (згідно критеріїв оцінювання)
•        В процесі роботи з таблицями «ЗХД» відбувається самооцінка учнями власних набутих знань та вмінь


Графік оцінювання



Оганізаційна діаграма 




Самоспрямування



Форма оцінювання презинтації


Шаблон презинтації для учнів з потребами.


Методичні засади
Попередні знання та навички
•        вміння працювати з сервісами в мережі Інтернет (пошук інформації)
Діяльність учнів та вчителя
o   Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o   Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.




Презинтація вчителя
https://drive.google.com/file/d/1ec7_8ex4wdorumg8_NyQSCy6VPioIdJT/view?usp=sharing


Учнівська  презинтація


Учнівська стінгазета


Буклет про метод проектів.



Документ фасилітатора.



План впровадження проекту.



Перед початком виконання проекту діти діляться на групи «Рибознавці» «Папугознавці»


 «Собакознавці «Кішкознавці»»
Впродовж виконання учнями проектів

 В перший день роботи  над проектом (1-ий урок) учні переглядають презентацію вчителя про проект, знайомляться з ключовим та тематичними запитаннями і приймають рішення про роботу в одній з трьох груп (кожна група шукатиме відповідь на одне з трьох тематичних питань);
об'єднавшись у групи, методом мозкового штурму проводять початкове обговорення шляхів пошукової діяльності (це обговорення вони продовжать в позаурочний час, коли основні стратегічні лінії вже будуть вироблені), розподіляють свої обов'язки в межах групи (хто яку частину роботи буде виконувати);
знайомляться з порадами вчителя щодо організації роботи учнів та документами, підготовленими вчителем, що стосуються їх проектної роботи: допомога в плануванні проекту, допомога у проведенні рефлексії, інструкціями, контрольними списками, формами для оцінювання робіт та самооцінювання, шаблонами робіт;
Диференціація навчання
Учні, що мають проблеми у навчанні
   При об’єднанні учнів у групи запропонувати такий склад груп, при якому в групі з такими учнями обов’язково буде обдарований учень, що виступатиме в ролі консультанта; проконсультуватись з шкільним психологом на предмет психологічної сумісності таких учнів з учнями-консультантами і при потребі запропонувати учням змінити склад міні-групи;
   При розподілі учнів обов’язків межах груп звернути увагу на обов’язки у групі цих учнів та їх відповідність можливостям учня; при потребі порекомендувати посильні для таких учнів обов’язки у групі.
   Під час роботи учні отримують наперед розроблені шаблони, які допоможуть таким учням з меншими зусиллями виконати свою частку групової роботи.
Обдаровані учні
Запропонувати обдарованим учням:знайти більше інформації до теми проекту
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
Фотоапарат
Комп’ютер (и)
Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
Принтер
Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
Програма для створення публікацій
Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
Програма для роботи із зображеннями
Програма для створення комп’ютерних презентацій
Програма для роботи з Інтернетом
Програма для  розробки веб-сторінок
Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо.
Обладнання та канцтовари
Папір, принтер, витратні матеріали для друку
Інтернет ресурси
Дивись посилання на використані ресурси Інтернету
Інші ресурси
Запрошені експерти, учні  інших класів,  батьки; поїздки та ек

скурсії .

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11. Рпфлексія.

Завдяки тренінгу я удосконалила свої вміння роботи в Internet мережі,  відкрила для себе багато корисних інтернет ресурсів, які полегшують ...