Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад,
в якому ви працюєте
|
||||||||||
Ім’я, по-батькові та прізвище
|
Величко
Віола Анатоліївна
|
|||||||||
Назва навчального закладу
|
ЗШ № 17
|
|||||||||
Місто, село, район, область
|
Павлоград. Дніпропетровська
область
|
|||||||||
Відомості
про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
|
||||||||||
Дати проведення тренінгу
|
04 – 15
грудня 2017 року
|
|||||||||
Тренери
|
Бондарева
Раїса Григорівна
|
|||||||||
Місце проведення тренінгу
|
Павлоградський
міський ліцей
|
|||||||||
Опис
навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій
вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
|
||||||||||
Назва
|
||||||||||
"Хто живе в моїй оселі"
|
||||||||||
Стислий опис
Модуль 2:
Напишіть перший варіант стислого опису.
Модуль 9:
Запишіть остаточний варіант стислого опису.
|
||||||||||
Цей
проект передбачений програмою « Природознавство .На тему «Хто живе в моїй
оселі»
|
||||||||||
Предмет, навчальна тема
|
||||||||||
Природознавство « Хто живе в моїй оселі»
|
||||||||||
Клас
(вікова категорія)
Модуль
1-2: Запишіть клас та вік учнів
|
||||||||||
1 клас 7-8 років
|
||||||||||
Приблизний час
вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу
потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
|
||||||||||
4 уроків (
протягом 2 тижнів )
|
||||||||||
Освітні засади
|
||||||||||
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог Державних освітніх
стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується
декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх
напрямів.
|
||||||||||
виховання
соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних
елементів природного
середовища,
здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе; розвиток
розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної
активності та самостійності,
здатності до
творчості, самовираження і спілкування;
забезпечення
єдності інтелектуального та емоційного сприйняття природи з практичною
природоохоронною діяльністю; оцінювати естетичні явища; розвиток емоційно-почуттєвої сфери учнів, їх
художніх здібностей і мислення, здатності до самовираження
та
спілкування. розвиток мовлення учнів, формування умінь створювати власні
висловлювання.
|
||||||||||
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних
програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох
навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
|
||||||||||
Учень
повинен розуміти маршрут навчального
проекту, запропонований учителем;
знаходити
(за вказівкою вчителя) необхідну для проектної діяльності інформацію з 2-3-х
джерел знань;працювати в групах .
|
||||||||||
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль
3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте,
змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
|
||||||||||
•В учнів
будуть формуватися навички ефективного
формулювання думок та ідей шляхом їх
чіткого та зрозумілого висловлення та написання ; • Розуміння,
усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних
видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в
різноманітних формах та в різних умовах.
|
||||||||||
Основні запитання
Модуль
3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань.
Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
|
||||||||||
Ключове
запитання
|
Хто живе в моїй оселі?
|
|||||||||
Тематичні
запитання
|
Які особливості у котиків? Які бувають різновиди собак?
Звідки з я вилися папуги? Чому золота рибка називаються золотою?
|
|||||||||
Змістові
запитання
|
Фактичні запитання з теми
|
|||||||||
План оцінювання
o
Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання
та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних
потреб учнів в розділі На початку проекту.
o
Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання Форми
оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів
у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання та Стислого опису оцінювання.
|
||||||||||
Графік
оцінювання
|
||||||||||
На початку
проекту
|
Впродовж
роботи над проектом
|
Наприкінці
роботи над проектом
|
||||||||
Опитування/Анкетування
Мозкова
атака
Обговорення Основних запитань
Перегляд презентації вчителя та її обговорення
Використання «Асоціативного куща»
Робота з таблицями «ЗХД»
|
Опитувальник/тест
Таблиця «ЗХД» (Знаю; Хочу дізнатися; Дізнався)
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань
|
Консультації
Самостійна робота з Формами оцінювання
(само- та взаємооцінювання)
|
Консультації
Самостійна робота з Формами
оцінювання (само- та взаємооцінювання)
|
Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування
Робота з таблицями «ЗХД»
|
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)
Таблиця «ЗХД»
|
|||||
Стислий опис оцінювання
|
||||||||||
На початку роботи над проектом відбувається:
• Перегляд презентації
вчителя з її наступним обговоренням (фронтальним і малими групами - «мозковий
штурм»)
• Вхідне тестування за
інтернет-опитувальником для з’ясування рівня знань по темі проекту
• Робота з таблицями «ЗХД» ,
де учні оцінюють власні знання з предмету дослідження;
• Ознайомлення з
дослідницькими роботами, виконаними раніше, та їх оцінкою (якщо такі роботи
розміщені на інтернет-блогах) з подальшим їх обговоренням у міні-групах.
Впродовж роботи над проектом:
• Вчитель проводить
консультації та проміжне оцінювання попередніх результатів;
• Учні систематично проводять
самооцінку своєї роботи, користуючись відповідними формами для оцінювання.
Наприкінці роботи над проектом:
• Учні проходять підсумковий
тест-контроль за завданнями вчителя для перевірки набутих знань
• Учні демонструють виконані
роботи , після чого відбувається їх само оцінювання, оцінювання вчителем та
іншими групами (згідно критеріїв оцінювання)
• В процесі роботи з таблицями
«ЗХД» відбувається самооцінка учнями власних набутих знань та вмінь
Графік оцінювання Оганізаційна діаграма Самоспрямування Форма оцінювання презинтації Шаблон презинтації для учнів з потребами. |
||||||||||
Методичні засади
|
||||||||||
Попередні знання та навички
|
||||||||||
• вміння працювати з сервісами в мережі
Інтернет (пошук інформації)
|
||||||||||
Діяльність
учнів та вчителя
o
Модуль 3: Записати, які дослідження
виконують учні при вивченні теми.
o
Модуль 4: Записати, як
здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх
попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати
навчальні потреби учнів.
o
Модуль 5 і 6: Записати, як
учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o
Модуль 7: Після створення вчителем прикладу
учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу
для створенні власних робіт.
o
Модуль 8: Записати, як відбуватиметься
оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання
проектів.
o
Модуль 9:
Описати,
як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми,
формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та
відслідковується їх прогрес у навчанні.
o
Модуль 10: Описати, як
здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані
інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
|
||||||||||
Презинтація вчителя https://drive.google.com/file/d/1ec7_8ex4wdorumg8_NyQSCy6VPioIdJT/view?usp=sharing Учнівська презинтація Учнівська стінгазета Буклет про метод проектів. Документ фасилітатора. План впровадження проекту. Перед початком виконання проекту діти діляться на групи «Рибознавці» «Папугознавці»
«Собакознавці
«Кішкознавці»»
Впродовж виконання учнями проектів
В перший день роботи над проектом (1-ий урок) учні переглядають
презентацію вчителя про проект, знайомляться з ключовим та тематичними запитаннями
і приймають рішення про роботу в одній з трьох груп (кожна група шукатиме
відповідь на одне з трьох тематичних питань);
об'єднавшись у
групи, методом мозкового штурму проводять початкове обговорення шляхів
пошукової діяльності (це обговорення вони продовжать в позаурочний час, коли
основні стратегічні лінії вже будуть вироблені), розподіляють свої обов'язки
в межах групи (хто яку частину роботи буде виконувати);
знайомляться з
порадами вчителя щодо організації роботи учнів та документами, підготовленими
вчителем, що стосуються їх проектної роботи: допомога в плануванні проекту,
допомога у проведенні рефлексії, інструкціями, контрольними списками, формами
для оцінювання робіт та самооцінювання, шаблонами робіт;
|
||||||||||
Диференціація навчання
|
||||||||||
Учні, що
мають проблеми у навчанні
|
При об’єднанні учнів у групи запропонувати
такий склад груп, при якому в групі з такими учнями обов’язково буде
обдарований учень, що виступатиме в ролі консультанта; проконсультуватись з
шкільним психологом на предмет психологічної сумісності таких учнів з
учнями-консультантами і при потребі запропонувати учням змінити склад
міні-групи;
При розподілі учнів обов’язків межах груп
звернути увагу на обов’язки у групі цих учнів та їх відповідність можливостям
учня; при потребі порекомендувати посильні для таких учнів обов’язки у групі.
Під час роботи учні отримують наперед
розроблені шаблони, які допоможуть таким учням з меншими зусиллями виконати
свою частку групової роботи.
|
|||||||||
Обдаровані
учні
|
Запропонувати
обдарованим учням:знайти більше інформації до теми проекту
|
|||||||||
Матеріали та ресурси
|
||||||||||
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
√Фотоапарат
√ Комп’ютер (и)
√ Цифровий фотоапарат
DVD -
програвач
√ Доступ до Інтернету
|
Лазерний диск
√Принтер
√ Мультимедійний проектор
Сканер
Телевізор
|
Відеомагнітофон
√ Відеокамера
Обладнання для відео конференцій
|
||||||||
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
|
||||||||||
Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
√Програма для створення
публікацій
√ Програма для
електронної пошти
|
Енциклопедія на компакт-диску
√Програма для роботи із
зображеннями
√ Програма для створення
комп’ютерних презентацій
|
√Програма для роботи з
Інтернетом
√Програма для розробки веб-сторінок
√ Програма для роботи з
текстами
Інше
|
||||||||
Друковані
матеріали
|
Підручники, посібники, художня література, довідники,
енциклопедії, інструкції тощо.
|
|||||||||
Обладнання
та канцтовари
|
Папір, принтер, витратні матеріали для друку
|
|||||||||
Інтернет
ресурси
|
Дивись посилання на використані ресурси Інтернету
|
|||||||||
Інші
ресурси
|
Запрошені експерти, учні інших класів, батьки; поїздки та ек
скурсії . |
Моє портфоліо за тренінгом .
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Модуль 11. Рпфлексія.
Завдяки тренінгу я удосконалила свої вміння роботи в Internet мережі, відкрила для себе багато корисних інтернет ресурсів, які полегшують ...
-
Виконуючі завдання 9 модуля я: - внесла зміни до плану вивчення теми; -ще раз перегляну приклади учнівських робіт, внесла деякі корективи; ...
-
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання мо...
-
Загрузка...
Комментариев нет:
Отправить комментарий